مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-11سياسي

امنیت را مدیون اقتدار نیروی انتظامی، بسیج و سپاه هستیم


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست امنیت را مدیون اقتدار نیروی انتظامی با همکاری سپاه و بسیج هستیم، - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست امنیت را مدیون اقتدار نیروی انتظامی با همکاری سپاه و بسیج هستیم، گفت: خنثی سازی نقشه های دشمنان انقلاب را به همت نیروی انتظامی، جامعه اطلاعاتی، بسیج و سپاه شاهد هستیم.

قاسم عزیززاده گرجی امروز 20 آذر در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابل، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) را به درستی برای نسل جوان معرفی نکردیم که دشمن الگوی بدلی و شعار بدلی زن، زندگی آزادی را معرفی می کند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات و برشمردن دستاوردهای عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی برای حماس، افزود: باید اتفاقات در غزه به درستی برای جامعه تبیین شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین از جمله آمریکا در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسراییل در غزه تظاهرات می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت را مدیون اقتدار نیروی انتظامی، بسیج و سپاه هستیم

امنیت را مدیون اقتدار نیروی انتظامی، بسیج و سپاه هستیم