مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-02اجتماعي

تمام اعتراضات رتبه بندی معلمان بررسی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در حاشیه آیین هر مدرسه یک نهالستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: - وزیر آموزش و پرورش گفت: مرحله نخست رتبه بندی معلمان در آخرین مراحل خود است و همه اعتراض ها بررسی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در حاشیه آیین هر مدرسه یک نهالستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته را پیگیری می کنیم، سازمان برنامه و بودجه قول داده است که مشکلات را به زودی حل کند.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان بیان کرد: مرحله نخست رتبه بندی معلمان در آخرین مراحل خود است و همه اعتراض ها بررسی شده است.

وی با اشاره به پیشنهاد رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای درج پیام درباره درخت کاری در صفحه آخر کتاب های درسی، گفت: سالانه حدود 155 میلیون جلد کتاب درسی چاپ می شود؛ پیشنهاد درج پیام درخت کاری در صفحه خالی پشت جلد کتاب های درسی قابل بررسی است و حتما این موضوع را به رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتقل می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اعتراضات رتبه بندی معلمان بررسی شده است

تمام اعتراضات رتبه بندی معلمان بررسی شده است