مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-30سياسي

سردار سلامی: طوفان الاقصی تجلی ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی بود


فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه طوفان الاقصی تجلی ظهور فرهنگ، تفکر، ایمان و روحیه بسیجی بود، گفت: این عملیات طوفانی چهره واقعی نفرت انگیز و ضعف های ناشناخته و پنهان آمریکا و صهیونیست و بخشی از کشورهای اروپایی را نشان داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه طوفان الاقصی تجلی ظهور فرهنگ، تفکر، ایمان و روحیه بسیجی بود، گفت: این عملیات طوفانی چهره واقعی نفرت انگیز و ضعف های ناشناخته و پنهان آمریکا و صهیونیست و بخشی از کشورهای اروپایی را نشان داد.

سردار حسین سلامی در همایش اقتدار بسیج که با حضور بسیجیان استان قزوین، پیش از ظهر پنجشنبه 9 آذر در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه نیروهای مسلح جهان در قدرتمندترین شکل آن نیز محدود هستند، بودجه نظامی آمریکا و ارتش آن ها یک ارتش محدود و تمام شدنی است، اگر به ارتش شوروی در گذشته نیز نگاه کنیم خواهیم دید آن ها محدود بودند درواقع نیروهای مسلح کلاسیک ابعاد محدودی دارند اما در جهان یک نیروی عظیم دفاعی وجود دارد که همچون رودخانه خروشان یک حقیقیت جاری روی زمین است.

وی ادامه داد: بسیج نیروی پایان ناپذیر، نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است که می تواند بر هر نیروی مسلحی از دشمنان با هر اندازه و استعدادی پیروز شود، بسیج و درخشش این نیروی الهی را در دوران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: طوفان الاقصی تجلی ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی بود

سردار سلامی: طوفان الاقصی تجلی ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی بود