مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-29سياسي

کاهش 38 درصدی تصادفات در استان سمنان


استاندار سمنان از کاهش 38 درصدی تصادفات در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از کاهش 38 درصدی تصادفات در این استان خبر داد.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، در دومین جلسه شورای اجتماعی استان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم مسئولان استان در حوزه تصادفات است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده ، این موضوع نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش یافته که همین امر موجب ارجاع کمتر مردم به بیمارستان ها و رضایت کادر درمان شده است.

وی با بیان اینکه تخت های بیمارستانی استان بر اساس سرانه اعلام شده کشور کافی است، گفت: با توجه به تردد مسافران و زائران از جاده های استان در طول سال، تلاش شده است امکانات بهداشتی و تخت های بیمارستانی افزایش یابد تا در این حوزه نیز بتوان رضایت مردم و زائران را جلب کرد.

استاندار سمنان به برنامه های دولت در حوزه سلامت اشاره و اضافه کرد: دولت سیزدهم تاکید بر گسترش طرح پزشک خانواده دارد و تلاش می کند زیر ساخت های آن مانند تامین اعتبارات و نیروی انسانی را فراهم سازد.

این مقام ارشد اجرایی خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده که از سال ها پیش آغاز شده، در این دولت رو به گسترش است هاشمی افزود: از بسیج سازندگی و گروه های جهادی می توان در حوزه پزشک خانواده در جهت افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 38 درصدی تصادفات در استان سمنان

کاهش 38 درصدی تصادفات در استان سمنان