مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-06بين الملل

انگلیس: در جنگ غزه، حامی دیوان کیفری بین المللی هستیم


نخست وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) ضمن تأکید بر حمایت کشورش از دیوان کیفری بین المللی، گفت که رژیم صهیونیستی باید حقوق بشردوستانه بین المللی را در غزه رعایت کند.

- نخست وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) ضمن تأکید بر حمایت کشورش از دیوان کیفری بین المللی، گفت که رژیم صهیونیستی باید حقوق بشردوستانه بین المللی را در غزه رعایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در پاسخ به پرسش یک نماینده حزب محافظه کار درباره موضع انگلیس نسبت به تحقیقات دیوان کیفری بین المللی پیرامون جنگ غزه، گفت که دولتش همواره بر لزوم احترام به حقوق بشردوستانه بین المللی تأکید داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، سوناک در ادامه اظهار کرد که روز سه شنبه در گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد همه طرفین باید گام های لازم برای اجتناب از تلفات میان غیرنظامیان را اتخاذ کنند.

نخست وزیر انگلیس در این تماس تلفنی نسبت به پایان آتش بس جنگ غزه ابراز ناامیدی کرده و از رژیم صهیونیستی خواست از جان غیرنظامیان محافظت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقامات بهداشت غزه، از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا امروز دست کم 16 هزار و 248 فلسطینی به شهادت رسیده و 43 هزار و 616 تن مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: در جنگ غزه، حامی دیوان کیفری بین المللی هستیم

انگلیس: در جنگ غزه، حامی دیوان کیفری بین المللی هستیم