مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-18بين الملل

ارتباط «نرگس محمدی» با سوئد و پرونده حمید نوری چیست؟


چندین بار از تلویزیون سوئد درخواست کردیم که با حمید نوری مصاحبه کند اما در پاسخ اعلام کردند که در حیطه کاری آن ها نیست اما از طرف دیگر با نرگس محمدی مصاحبه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس: نرگس محمدی مجرمی که این روزها در حال گذراندن محکومیت خود در زندان اوین است، طی نامه ای به نخست وزیر سوئد از برگزاری دادگاه حمید نوری قدردانی کرد.

خانواده محمدی مدعی هستند که امکان برقراری تماس با او را ندارند، اما این روزها پس از مصاحبه اش با یک بازیگر هالیوودی و ارسال پیام صوتی به مناسبت تولد فرزندانش، طی نامه ای از برگزاری دادگاه حمید نوری دادگاهی که شاکیان آن اعضای گروهک تروریستی منافقین هستند، قدردانی کرد!  حمید نوری کیست؟  حمید نوری، یک ایرانی است که با فریب به سوئد می رود و در بدو ورود به فرودگاه استهکلم به طرز وحشیانه ای بازداشت می شود، او از سال 98 تا کنون در سلول انفرادی به سر می برد.

تا کنون حدود 110 جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده نوری برگزار شده است، در حکم بدوی، دادگاه سوئد حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد.

به گفته خانواده حمید نوری و صداهای منتشر شده از نوری در دادگاه، او این مدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته، از حقوق اولیه هر زندانی مانند پزشک، محروم بوده و شکنجه های روانی و جسمی زیادی را متحمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط «نرگس محمدی» با سوئد و پرونده حمید نوری چیست؟

ارتباط «نرگس محمدی» با سوئد و پرونده حمید نوری چیست؟