مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-08اجتماعي

بازدید وزیر تعاون از دهانه های ورودی تونل جدید طالقان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دهانه های ورودی تونل در حال ساخت جاده جدید طالقان به هشتگرد بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان طالقان از روند ساخت و تکمیل تونل جاده جدید طالقان به هشتگرد بازدید کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین دور سفر رییس جمهوری اسلامی به البرز، پس از ورود به شهرستان طالقان و بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی دکتر حشمت و حضور در برنامه های مختلف سفر یک روزه خود به این شهرستان، در برنامه پایانی خود از روند ساخت و تکمیل تونل جاده جدید طالقان به هشتگرد بازدید و نکات مورد نظر پیشرفت ساخت این تونل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور رییس جمهور مطرح خواهند کرد.

گفتنی است با اشاره به ضرورت شناسایی و احصای نقاط ضعف جاده جدید طالقان به هشتگرد و با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در این مسیر، علاوه بر طرح تامین روشنایی و ایمن سازی آن، تکمیل تونل در دست ساخت جاده طالقان به هشتگرد یکی از اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان در 2 نوبت کاری این تونل تکمیل خواهد شد.

بعد از 20 سال جاده قدیم طالقان به هشتگرد در خرداد 1400 به بهره برداری و عملیات ایمن سازی آن به اتمام رسیده است و به منظور کاهش خطرات ناشی از حرکت خودروها در برخی مسیرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر تعاون از دهانه های ورودی تونل جدید طالقان

بازدید وزیر تعاون از دهانه های ورودی تونل جدید طالقان