مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-10سياسي

اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده های مسن است


رییس کل دادگستری استان اصفهان با تأکید بر کاهش اطاله دادرسی گفت: اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده های مسن و تمام ظرفیت های دادگستری معطوف انجام این امر خواهد شد.

- حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای مدیران قضایی استان با تأکید بر انجام خدمت جهادی و تحول گرا توسط مدیران و مسؤولان قضایی استان، اظهار کرد: هر مدیر یا مسؤولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسؤولیتی می پذیرد باید بداند با روزمرگی در انجام کار باعث پیشرفت و تحول در امور نمی شود و لازم است تمام انگیزه، توانایی و تلاش خود را در راستای انجام کار جهادی و تحولی، به کار گیرد و موجبات اعتلای نظام و کشور را فراهم کند.

وی افزود: به فرموده ائمه اطهار (ع) رفع نیازها و احتیاجات مردم از بهترین نعمت های پروردگار است چرا که خداوند منان این فرصت را در اختیار بندگان خود گذاشته است که با خدمت صادقانه و بی منت، در مسیر رسیدن به قله های انسانیت، گام بردارند.

جعفری در ادامه دستوراتی در راستای انجام پیگیری های ویژه به منظور رفع دلایل اطاله دادرسی، اجرای قانون انتشار و دسترسی به اطلاعات، اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف،  استقرار قاضی کشیک، تکریم ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده های مسن است

اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده های مسن است