مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-19ورزشي

لزوم بازنگری در حق الزحمه پرداختی به کارشناسان کنترل باشگاه ها


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم پایش و کنترل باشگاه ها در بخش عرضه مواد نیروزا گفت: بازنگری در حق الزحمه پرداختی به کارشناسان از راه کارهای ترغیب حضور مستمر آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی و ورزشی استان با تقدیر از نظامندی موجود در هیات پزشکی و ورزشی زنجان اظهار کرد: این هیات جزو هیات های بدون حاشیه به شمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به شناخت عقبه هیات پزشکی و ورزشی استان به دلیل سرپرستی در آن اشاره و ابراز امیدواری کرد، این هیات به مانند دوره قبل موفق باشد.

وی با اشاره به حضور مرتب خود در باشگاه ها افزود: کنترل مواد نیروزای غیرمجاز در باشگاه ها نیازمند پایش و حضور مستمر کارشناسان است.

بازرگان تاکید کرد: ترغیب حضور کارشناسان در باشگاه ها نیازمند بازنگری در حق الزحمه این افراد است تا انگیزه لازم را برای فعالیت آن ها فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نکته بعدی در حوزه مواد نیروزا و مکمل ها را معرفی مکمل های مجاز دانست و ادامه داد: در این بخش ضمن انجام کار علمی، باید ورزشکاران را راهنمایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در حق الزحمه پرداختی به کارشناسان کنترل باشگاه ها

لزوم بازنگری در حق الزحمه پرداختی به کارشناسان کنترل باشگاه ها