مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-28سياسي

150 موکب در مسیر زائران اربعین همدان خدمت رسانی می کنند


در اربعین حسینی قریب به 150 موکب در مسیر و رفت برگشت زائران در استان تشکیل می شود که با حضور هزاران خادم عاشق خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین با بیان اینکه حماسه عاشورا باعث احیای دین اسلام شد اظهار کرد: ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت مقابل کفر و توجه به وعده صادق الهی از نتایج قیام مقدس امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) با کفر، جهل و ظلمت مقابله کرد به جنایت های رژیم صهیونیستی به سردمداری آمریکا اشاره کرد و آنها را یزیدیان زمان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه یکی از اهداف این همایش بصیرت سازی است و باید در این زمینه تلاش کنیم تصریح کرد: بی تردید اربعین تمرین قیام و ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود که هر کسی از این قافله عقب بیفتد دچار زیان می شود.

وی افزود: در اربعین حسینی قریب به 150 موکب در مسیر و رفت برگشت زائران در استان تشکیل می شود که با حضور هزاران خادم عاشق خدمات رسانی انجام می شود که قدردان آنها هستیم.

امیری با اشاره به انسجام، همدلی، همراه و صادق بودن خادمان موکب های اربعین حسینی گفت: طی اربعین قریب به 22 میلیون تردد خودرو در همدان ثبت می شود و 70 درصد زائران از این استان عبور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 موکب در مسیر زائران اربعین همدان خدمت رسانی می کنند

150 موکب در مسیر زائران اربعین همدان خدمت رسانی می کنند