مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-13سياسي

قرارگاه مسکن کارگری در کشور تشکیل شده است


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای کمک به قشر شریف کارگری و رفع دغدغه های آنها در موضوع مسکن، قرارگاه مسکن کارگری در کشور تشکیل شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای کمک به قشر شریف کارگری و رفع دغدغه های آنها در موضوع مسکن، قرارگاه مسکن کارگری در کشور تشکیل شد.

علی حسین رعیتی فرد شامگاه سه شنبه 21 آذر در جمع نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: در نشست اخیر شورای عالی کار و با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئله مسکن کارگران مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد با همکاری بخش های مرتبط و استفاده از ظرفیت وزارتخانه، این موضوع که باعث دغدغه جامعه هدف شده است، پیگیری شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم توسعه اصل سه جانبه گرایی مورد تاکید قرار دارد، چون جامعه کارگری و کارفرمایی به عنوان دو بال تولید هستند و نظر شرکای اجتماعی برای دولت مهم است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره امنیت شغلی کارگران نیز گفت: برای پیگیری این موضوع، کارگروه امنیت شغلی و ساماندهی قراردادهای مدت موقت متشکل از نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی، اساتید دانشگاه، قضات دیوان عدالت اداری، نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و مرکز بررسی های استرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مسکن کارگری در کشور تشکیل شده است

قرارگاه مسکن کارگری در کشور تشکیل شده است