مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-07سياسي

فعالیت 25 پایگاه صادراتی ایران در جهان


مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر برای بازاریابی و ارسال محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان 25 پایگاه و مرکز صادراتی در کشورهای مختلف دنیا مستقر بوده و فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  سیدمجتبی قدم گاهی مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت  علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ظهر امروز در گردهمایی شرکت های حوزه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته در تبریز اظهار کرد: در حال حاضر برای بازاریابی و  ارسال محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان 25 پایگاه و مرکز صادراتی در کشورهای مختلف دنیا مستقر بوده و فعالیت می کنند و به اکوسیستم دانش بنیان معرفی و اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: تمرکززدایی و توجه به ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید ماشین آلات یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست ها در کلانشهرها است.

قدم گاهی ادامه داد: در این زمینه برگزاری جلسات هم اندیشی با تولیدکنندگان صنعتی و فناورانه در شهرهای زاهدان، شیراز، مشهد و.

در دستور کار قرار دارد و دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با فعالیت در چهار زمینه ارتباط فناورانه با کشورهای خارجی را انجام می دهد و با برگزاری سفرهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 25 پایگاه صادراتی ایران در جهان

فعالیت 25 پایگاه صادراتی ایران در جهان