مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-03ورزشي

برد مقتدرانه فیورنتینا در شب توقف اودینزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  در ادامه رقابت های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا 3 دیدار دنبال شد که تنها یک دیدار آن برنده داشت، در نخستین بازی امروز تیم های لچه و ببونیا از ساعت 15 و 30 دقیقه با هم بازی کردند که در پایان این دیدار با تساوی 1 - 1 به پایان .

- در ادامه رقابت های سری آ ایتالیا تنها یک دیدار از 3 بازی برنده داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  در ادامه رقابت های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا 3 دیدار دنبال شد که تنها یک دیدار آن برنده داشت، در نخستین بازی امروز تیم های لچه و ببونیا از ساعت 15 و 30 دقیقه با هم بازی کردند که در پایان این دیدار با تساوی 1 - 1 به پایان رسید تا تغییری در شرایط 2 تیم حاصل نشود.

در دیگر دیدار امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه تیم های فیورنتینا و سالرینتانا با هم بازی کردند که در پایان تیم میزبان یعنی فیورنتینا موفق شد با 3 گل برنده بازی باشد تا با دشت 3 امتیاز به رتبه پنجم جدول برسد.

  در دیگر دیدار هم زمان هم تیم های اودینزه و هلالس ورونا با هم بازی کردند که این دیدار در پایان 90 دقیقه پر هیجان و دینی با تساوی 3 - 3 به پایان رسید تا اودینزه شانس فرار از قعر جدول را از دست بدهد.

  در دیگر های امشب هم از ساعت 20 و 30 دقیقه رم برابر ساسولو بازی می کند و اینتر و ناپولی هم ساعت 23 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد مقتدرانه فیورنتینا در شب توقف اودینزه

برد مقتدرانه فیورنتینا در شب توقف اودینزه