مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-29بين الملل

رسانه ها: حماس آماده است آتش بس غزه را برای 4 روز دیگر تمدید کند


خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که جنبش حماس میانجیگران را از توافق خود برای تمدید آتش بس در نوار غزه برای چهارمین بار مطلع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسانه ها، مذاکرات در حال انجام شامل چگونگی پایان جنگ و رفع محاصره غزه است.

رسانه ها گزارش دادند: حماس تاکید کرده که شرایط برای بازگشت سربازان اسراییلی کاملا متفاوت خواهد بود.

یک منبع نزدیک به حماس فاش کرد که جنبش مقاومت آماده است آتش بس غزه را برای چهار روز دیگر تمدید کند که شاهد تبادل اسرای صهیونیست با فلسطینی ها و ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه خواهد بود.

این منبع به خبرگزاری فرانسه گفت: حماس به میانجی ها اطلاع داد که آماده است آتش بس را به مدت چهار روز تمدید کند و این جنبش می تواند اسرای اسراییلی را که خود و سایر جنبش های مقاومت و سایر احزاب در این مدت نگه داشته اند، مطابق با شرایط فعلی آتش بس آزاد کند.

آکسیوس به نقل از یک مقام صهیونیست روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که اگر حماس روزانه 10 اسیر را آزاد کند، اسراییل آماده است آتش بس در غزه را به مدت 9 روز تمدید کند.

رسانه های عبری به نقل از منابع گزارش دادند که برآوردها در اسراییل حاکی از امکان تمدید توافق حداقل برای یک یا دو روز است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها: حماس آماده است آتش بس غزه را برای 4 روز دیگر تمدید کند

رسانه ها: حماس آماده است آتش بس غزه را برای 4 روز دیگر تمدید کند