مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 00:452023-11-29اقتصادي

رشد 44 درصدی آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: در حوزه آموزش های مهارتی در سطح کشور 44 درصد رشد داشته ایم که اثرگذاری این اتفاق در عرصه تولید و اشتغال زایی قابل مشاهده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم مجتبی نوروزی در جلسه گروه کاری مهارت و آموزش استان قم که روز گذشته در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد خلأهای مهارتی در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته مدارس بسیاری برای مهارت افزایی هستند، مطرح کرد: متاسفانه در کشور ما مدارس به دالان های رسیدن به دانشگاه تبدیل شده اند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای اضافه کرد: امروز متاسفانه و خوشبختانه خروجی های دانشگاه ها، ورودی های سازمان های آموزش فنی و حرفه ای هستند.

وی با بیان اینکه باید مسئله مهارت در صدر مسائل استان باشد، عنوان کرد: برای برون رفت از بسیاری از مشکلات کشور باید شاهد تقویت آموزش مهارتی باشیم.

نوروزی با اشاره به اینکه ظرفیت های مختلف می تواند در مسیر مهارت آموزی کشور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در سطح کشور 660 مرکز دولتی، 5 هزار مربی دولتی و 30 هزار آموزشگاه آزاد داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 44 درصدی آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم

رشد 44 درصدی آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم