مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 07:502023-11-25اقتصادي

شهردار ارومیه: اخذ عوارض مازاد توسط شهرداری ارومیه صحت ندارد


شائبه هایی در خصوص اخذ عوارض مازاد از سوی شهرداری ارومیه در سه ماهه اول امسال مطرح می شود که مطلقا صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در خصوص حل مشکل صدور مجوز ساخت وساز در اراضی قولنامه ای محدوده شهر، اظهار داشت: با مصوبه شورای اسلامی شهر و حفظ حقوق بیت المال، مشکلات زمین های قولنامه ای حل شده است.

وی افزود: الزامات فنی و مسائل شهرسازی در اراضی قولنامه ای با ساخت وساز غیرمجاز رعایت نمی شود و این ساختمان ها عامل و عنصر تهدید برای شهر می شوند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: برای اراضی قولنامه ای با کاربری مسکونی مجوز احداث صادر و چنانچه مدارک و مستندات ذیل مصوبه شورای حفظ بیت المال باشد پروانه برایشان صادر می شود.

مهدی زاده تصریح کرد: اگر کاربری غیرمسکونی باشد و طی بازدید مشخص شود که غیرقابل احیا برای کاربری عمومی غیرمسکونی و پیرامونش ساخت وساز است، طبق مصوبه و قانون برای این زمین ها نیز پروانه صادر می شود.

شهردار ارومیه گفت : در مرحله نهایی مطالعات بافت تاریخی قرار داریم و 75 درصد از مشکلات موجود در بافت تاریخی در حوزه ساخت وساز طی یک ماه آینده حل و فصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بودجه نویسی برای سال 1403 در شهرداری ارومیه آغاز شده است، گفت: شائبه هایی در خصوص اخذ عوارض مازاد از سوی شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ارومیه: اخذ عوارض مازاد توسط شهرداری ارومیه صحت ندارد

شهردار ارومیه: اخذ عوارض مازاد توسط شهرداری ارومیه صحت ندارد