مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-20اقتصادي

بهره برداری از 4 پروژه آب رسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک


با اتمام عملیات اجرایی 4 پروژه آب رسانی در شهرستان سوادکوه و بهره برداری از آنها 700 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

- بهزاد برارزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به پروژه های اجرایی آب رسانی در شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: احداث مخزن 300 متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تامین و ذخیره آب برای 300خانوار جمعیت روستای اتو با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی از احداث مخازن ذخیره 220 متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال به طول 2400 متر در روستاهای جمشید آباد و کارسالار سوادکوه خبر داد و گفت: این پروژه هم با 90 درصد پیشرفت در حال اجرا است و به زودی اهالی این دو روستا با بیش از 200 خانوار جمعیت از آن بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران درخصوص پروژه آب رسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه، گفت: برای اجرای این پروژه خط انتقالی به طول هزار و 800 متر و احداث مخزن 100 متر مکعبی در دست اجرا است و یک باب مخزن 50 متر مکعبی در شش رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تامین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجرا است که در مجموع 200 خانوار از مزایای این پروژه ها منتفع می شوند.

وی اعتبار صرف شده برای این 4 پروژه را 250 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به زودی با بهره برداری از این پروژه ها اهالی 5 روستا با 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 پروژه آب رسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک

بهره برداری از 4 پروژه آب رسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک