مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-10سياسي

اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اسلام آبادغرب گفت: اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است که با توجه به طرح های در حال اجرا در این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث سبزواری رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اسلام آبادغرب در مراسمی که در راستای گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: جنبش دانشجویی به عنوان یک جنبش فعال، عدالت خواه، آرمان گرا و استکبارستیز تا به امروز همچنان  در تمامی فراز و نشیب های انقلاب و نظام پیشرو، فعال و نقش آفرینی کرده است.

  وی ادامه داد: نقش آفرینی دانشجویان در دفاع مقدس و امروز با پیشرفت های علمی در بخش های مختلف صنعت هسته ای، پزشکی، نظامی، موشکی و ماهواره ای تا سلول های بنیادی افتخاری برای انقلاب اسلامی توسط این نسل جوان است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اسلام آبادغرب یادآور شد: تقدیم 3 هزار و 97 شهید دانشجو در دوران دفاع مقدس برگ زرینی برای دانشگاه ها است و ادامه این روند نویدبخش رسیدن به قله علم است که در کشور شکل گرفته و ادامه پیدا می کند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی است علاوه بر تعلیم، دانش مهارت های علمی آموزش داده و در پوسته آن مهارت فناوری دارد چنین دانشگاهی می تواند برای جوانان شهر کارآفرینی اشتغالزایی به دنبال داشته باشد و برای توسعه منطقه ای شهرستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است

اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است