مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:282023-12-05دانش

درد دل فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نزد رییس سازمان تبلیغات کشور


فعالان فرهنگی، مداحان و مبلغان در جلسه ای با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی به بیان مشکلات و موانع فرهنگی در استان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست نخبگان، فعالان فرهنگی،  مبلغین و مبلغات با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

فرجی به نمایندگی از هیات امنای مساجد گفت: برخی از اعضای هیات امنای مساجد از اولین روز تاسیس مساجد تاکنون در این مکان حضور دارند و تفکرات آنها با تفکرات جوانان و نوجوانان متفاوت است.

وی بیان کرد: کادر سازی ما در هیات مذهبی دچار مشکل و بحران است.

در ادامه تقوی به نمایندگی از فعالان قرآنی با بیان اینکه جایگاه قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی مشخص شود،  استان ما طراح خانه قرآنی بود اما اغلب تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد فاقد خیر قرآنی است، خواستار توجه بیشتر سازمان تبلیغات به برنامه های قرآنی این استان شد.

در ادامه الهی نیک به نمایندگی از کانون های فرهنگی گفت: کانون های فرهنگی توجه بیشتری می خواهند و بحث تثبیت و هویت بخشی به آنها در دستور کار باشد.

الهی نیک افزود: بازبینی اساسنامه کانون های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

همچنین ستار هدایت خواه عضو جبهه انقلاب فرهنگی با طرح این سوال که چرا تلاش های زیادی که در حوزه فرهنگ می شود منجر به نتیجه نمی شود، گفت: برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نزد رییس سازمان تبلیغات کشور

درد دل فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نزد رییس سازمان تبلیغات کشور