مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-03اقتصادي

شهروندان ارومیه ای: مرغ نیست


درحالیکه پیگیری های انجام شده از مشکل نبود مرغ در بیشتر فروشگاه ها حکایت دارد، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، دلیل مشکلات احتمالی را خرید بیش از نیاز مردم اعلام کرد.

-   به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، مشکل کمبود مرغ و سختی تهیه آن توسط خانواده ها به حدود یک ماه رسیده و همچنان این معضل ادامه دارد و فروشنده های دارای مرغ نیز این کالای اساسی خانواده ها را قیمت بیشتر از قبل به فروش می رسانند.

مقام مسئول، تقصیر را به گردن مردم انداخت علی رغم این وضعیت در بازار، شهبازی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به رسانه های گفت: هیچ کمبودی در بازار مرغ نداریم و در روزهای آتی مشکل تامین مرغ که یکی از علت های آن خرید بیش از نیاز مردم است حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: متوسط نیاز استان در مصرف مرغ حدود 213 تن است که روز گذشته، 256 تن مرغ کشتار شده است.

توزیع کشتارگاه های استان در سطح مرکز استان به نقل از دبیر کارگروه تنظیم بازار استان آذربایجان غربی، مقرر شده روزانه 20 تن مرغ منجمد از محل مرغ های منجمد موجود در کشتارگاه ها جهت کاهش تلاطم بازار مرغ در شهر ارومیه توزیع و تا اطلاع ثانوی درصد قابل توجهی مرغ کشتار شده تمامی کشتارگاه های سطح استان در شهرستان ارومیه توزیع و دامپزشکی استان موظف است خودروهای حامل مرغ گرم را در محل کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان ارومیه ای: مرغ نیست

شهروندان ارومیه ای: مرغ نیست