مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-29سياسي

تولید و پخش نمایشنامه زندگی سومین شهید محراب در رادیو فارس


نمایشنامه رهرو منزل عشق با موضوع زندگی نامه سومین شهید محراب، شهید آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب در رادیو فارس تولید شد و هر شب از صدای فارس پخش می شود.

- ایسنا/فارس نمایشنامه "رهرو منزل عشق" با موضوع زندگی نامه سومین شهید محراب، شهید آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب در رادیو فارس تولید شد و هر شب از صدای فارس پخش می شود.

معاون صدای، صدا و سیمای فارس امروز، 8 آذرماه با اعلام این خبر گفت: نمایشنامه رهرو منزل عشق به نقش شهید آیت الله دستغیب در رخدادهای مهم سال های 1350 تا 1360 می پردازد.

مجید مجرد افزود: فعالیت های شهید آیت الله دستغیب در جشن های 2500 ساله یا جشن هنر، تسخیرساواک، پیروزی انقلاب اسلامی، هدایت مردم پس از انقلاب، رفع قائله کردستان، مقابله با منافقین و حمایت از دفاع مقدس از جمله موضوعات این مجموعه است.

وی ادامه داد: روایت گر این مجموعه، دوستان، همسایگان و مخالفان شهید آیت الله دستغیب هستند که در هر قسمت با روایت داستانی، ویژگی های این شهید محراب بیان می شود.

معاون صدای فارس با بیان اینکه این نمایشنامه در 20 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است، افزود: یک گروه 20 نفره برای تولید نمایشنامه رهرو منزل عشق تلاش و هر شب ساعت 23 روی آنتن رادیو فارس می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و پخش نمایشنامه زندگی سومین شهید محراب در رادیو فارس

تولید و پخش نمایشنامه زندگی سومین شهید محراب در رادیو فارس