مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-08سياسي

دستگاهها، مطالعات و پژوهش های خود را دانشگاه محور کنند


استاد حقوق دانشگاههای هرمزگان گفت: پیوند میان صنعت و دانشگاه باید روز به روز عمیق تر شود و دانش دانشگاهیان در خدمت توسعه علمی و فنی کشور قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون بهشتیان استاد حقوق دانشگاههای هرمزگان در مراسم روز دانشجو در جزیره هرمز با بیان این که جنبش دانشجویی باید با بصیرت، رسالت های خود در جامعه امروز را بداند، اظهار کرد: استقلال و عزت کشور یکی از دغدغه های جدی جامعه دانشجویی از دیرباز تاکنون بوده که امروز با سخت کوشی، ولایتمداری، ایمان و باورمندی قابل تحقق است.

وی مهم ترین سند پیش روی دانشجویان کشورمان برای مطالبه گری را فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: ایشان در هر تحول و حرکتی در کشور، نگاه ویژه ای به جوانان داشته اند و این نگاه هوشمندانه، افق روشنی را پیش روی جامعه دانشجویی قرار داده است.

دکتر بهشتیان ادامه داد: رژیم گذشته به دنبال آن بود تا دانشگاه، فرصت بروز و ظهور در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی را نداشته باشد و به همین خاطر، دانشجویان را پیش پای نیکسون قربانی کردند اما امروز جامعه دانشجویی کشور، چشم و چراغ میهن است و هر پیشرفتی به دست جوانان تحصیل کرده و متعهد این کشور رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهها، مطالعات و پژوهش های خود را دانشگاه محور کنند

دستگاهها، مطالعات و پژوهش های خود را دانشگاه محور کنند