مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-29سياسي

واکنش اوقاف به سخنان حاج محمود کریمی


 «محمود کریمی» چند روز قبل با گلایه از اوقاف شمیرانات، گفته بود که احتمال دارد یکی از شلوغ ترین هیات های کشور از امامزاده علی اکبر(ع) چیذر خداحافظی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمود کریمی در ابتدای جلسه شب دوم فاطمیه هیأت رایه العباس(ع) به گلایه از سازمان اوقاف پرداخته و گفته بود: احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به جای دیگری برویم.

این مداح اهل بین (ع) در این باره توضیح داده بود: خیلی از دوستان گمان می کنند که خرج روضه را اوقاف می دهد اما اینطور نبوده و بلکه برعکس است؛ اگر با این دوستان به نتیجه نرسیم، از شهدا که نمی توانیم دل بکنیم اما وقتی شرایط سخت است شهدا هم این گونه راضی به ادامه فعالیت ما نیستند.

پس از آن، حجت الاسلام سعید اوتارخانی -رییس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات- در گفت وگو با ایسنا درباره گلایه محمود کریمی از مجموعه سازمان اوقاف و رفتن هیات رایه العباس(ع) از امامزاده علی اکبر(ع) چیذر اظهار کرد: از سالیان گذشته مدیریت امامزاده و هیات امنا به خود هیات رایه العباس(ع) واگذار شده است و اداره آن با مجموعه سازمان اوقاف نیست، دلیل این کار نیز به خاطر تعامل بیشتر بین مجموعه هیات و مدیریت امامزاده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اوقاف به سخنان حاج محمود کریمی

واکنش اوقاف به سخنان حاج محمود کریمی