مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-10سياسي

تهدید هسته ای صهیونیست ها و معیاری که نیست!


موضوع استفاده از معیارهای دوگانه قدرت های جهانی و سازمان های بین المللی در برخورد با موضوعات مختلف سال هاست که در حکم دم خروس، - یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: موضوع استفاده از معیارهای دوگانه قدرت های جهانی و سازمان های بین المللی در برخورد با موضوعات مختلف سال هاست که در حکم دم خروس، تمامی ادعاهای ظاهرالصلاح آنان را به چالش تشکیک و تردید و یا ابطال کشانیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان ابواسحاقی در یادداشتی با عنوان تهدید هسته ای صهیونیست ها و معیاری که نیست! نوشت: اظهارات آمیخای الیاهو وزیر امور میراث صهیونیست ها درباره امکان استفاده از بمب اتم علیه ساکنان مظلوم غزه حتی با استانداردهای بالای آدم کشی و جنایت پیشگی صهیونیست ها هم خارج از اندازه بود.

نتانیاهو ورود آمیخای الیاهو به جلسات دولت را ممنوع کرد و شخص موصوف هم درصدد رفع و رجوع برآمد، اما آیا جهان و نهادهای بین المللی مدعی، متوجه فاجعه تسلیحات کشتار جمعی صهیونیست ها گردیدند؟ رژیمی که سفاکیت و خوانخواری چنان در تار و پودش نهادینه شده است که با سلاح های متعارف صبرا و شتیلا به راه می اندازد و در کفرقاسم و دیریاسین روی مغول و بربرها را در کشتار بی رحمانه سفید می کند، چگونه می تواند اختیار و کلید سلاح اتمی را در اختیار داشته باشد؟ موضوع استفاده از معیارهای دوگانه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید هسته ای صهیونیست ها و معیاری که نیست!

تهدید هسته ای صهیونیست ها و معیاری که نیست!