مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-21اقتصادي

بعد از 12 سال انتظار بالاخره مرکز فنی وحرفه ای بانوان گنبدکاووس افتتاح شد


مرکز فنی و حرفه ای بانوان گنبدکاووس واقع در شرق گلستان که 12 سال از آغاز ساخت آن می گذرد، پس از مدت ها انتظار با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز عملیات ساخت تنها مرکز آموزش فنی و حرفه ای بانوان شرق گلستان در گنبدکاووس شامل کارگاه های متنوع آموزشی و فضای اداری با زیربنای 2 هزار و 347 متر مربع از سال 1390 آغاز شد.

به گفته رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گنبدکاووس، عملیات ساخت این مرکز با اعتبار حدود 200 میلیارد ریال به پایان رسید و در انتظار تامین تجهیزات قرار دارد.

محمود نیازی اظهار کرد: برای تجهیز کارگاه های پیش بینی شده در این مرکز به منظور آموزش در حرفه های مختلف و مهارت های نوین در رشته های پرکاربرد مانند آموزش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و برنامه ریزی و تعمیر تلفن همراه و رایانه نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی افزود: پیگیری برای تامین اعتبار خریداری تجهیزات در استان و کشور در حال انجام است.

وزیر آموزش و پرورش که دولت را در سفر استانی به گلستان همراهی می کند برای افتتاح چند طرح از جمله افتتاح استخر دانش آموزی، مرکز فنی و حرفه ای خواهران، بهره برداری از مدول اول فاضلاب گنبدکاووس با 13 هزار میلیارد ریال اعتبار، آکادمی والیبال، افزایش ظرفیت پست 20.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از 12 سال انتظار بالاخره مرکز فنی وحرفه ای بانوان گنبدکاووس افتتاح شد

بعد از 12 سال انتظار بالاخره مرکز فنی وحرفه ای بانوان گنبدکاووس افتتاح شد