مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-07سياسي

آمادگی فراجا برای ارائه توانمندی های علمی به کشورهای عضو سازمان اینترپل


رییس پلیس بین الملل فراجا از آمادگی انتظامی کشور برای ارائه توانمندی های علمی به کشورهای عضو سازمان اینترپل در حوزه مقابله با جرائم مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت پلیس، سردار مجید کریمی که در نودویکمین مجمع عمومی سازمان جهانی اینترپل در کشور اتریش برگزار شد با ژنرال احمد الرییسی رییس سازمان جهانی اینترپل و رییس کمیته اجرایی اینترپل دیدار و گفت وگو کرد.

سردار مجید کریمی در این دیدار بر توسعه همکاری های پلیسی بین المللی در مقابله با انواع جرایم تاکید و نقش پلیس بین الملل فراجا در عملیات ها و پروژه های اینترپل را مثمر ثمر ارزیابی کرد و آمادگی فراجا را برای مشارکت در پروژه ها و عملیات های اینترپل در انواع حوزه های جرائم فراملی و بین المللی خصوصا مبارزه با مواد مخدر، تروریسم، قاچاق اسلحه و مهمات و جرایم سایبری اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه توانمندی های علمی به روز فراجا به کشورهای عضو اینترپل در حوزه های مختلف مقابله با جرایم آماده هرگونه همکاری است.

سردار کریمی با اشاره به توانمندی های پلیس بین الملل فراجا در حوزه مقابله با جرایم و استرداد متهمان و مجرمان متواری، آمادگی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری های فناورانه در حوزه اینت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فراجا برای ارائه توانمندی های علمی به کشورهای عضو سازمان اینترپل

آمادگی فراجا برای ارائه توانمندی های علمی به کشورهای عضو سازمان اینترپل