مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:562023-12-18سياسي

وزیر ارشاد: 8 هزار میلیارد برای پروژه های فرهنگی نیمه کاره اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان، اظهار داشت: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را در شورای فرهنگ عمومی به نام شهید گمنام نام گذاری کردیم تا زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

وی با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، اضافه کرد: سازگاری دین با علم جدید از موضوعات مهمی است که زمینه تقویت وحدت حوزه و دانشگاه را باید فراهم سازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما به حضور در محفل شهدا نیاز داریم، خاطرنشان کرد: شهید صادق گنجی یکی از شهدای عالی مقام کشور است که باید بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، افزود: تاکنون حدود 20 هزار نفر در یک منطقه با وسعت بسیار کم به شهادت رسیده اند که نیمی از آنها زن و کودک هستند.

اسماعیلی ادامه داد: زنان و کودکان ددمنشانه به خاک و خون کشیده می شوند و رژیم صهیونیستی همه جنایتکاران تاریخ را روسفید کرده است و همه دنیا دارند می بینند.

وی بیان کرد: مردم در نقاط مختلف جهان تحت سیطره امپریالیسم رسانه ای هستند و واقعیت ها از آنها پنهان می شود و رژیم صهیونیستی بی اعتنا به دنیا به جنایات خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: 8 هزار میلیارد برای پروژه های فرهنگی نیمه کاره اختصاص یافت

وزیر ارشاد: 8 هزار میلیارد برای پروژه های فرهنگی نیمه کاره اختصاص یافت