مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-19ورزشي

نبرد مربیان سابق تیم ملی والیبال در لیگ


برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد و در مهمترین دیدار شاگردان بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان سرمربی و مربی سابق تیم ملی به مصاف هم می روند.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان دوشنبه و چهارشنبه، 27 و 29 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ دوشنبه، 27 آذرماه برگزار شد، تیم های مس رفسنجان و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پنج سته با برتری سه بر دو (25 بر 23، 21 بر 25، 21 بر 25، 25 بر 21 و 15 بر 13) شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس به پایان رسید.

در یکی از مهمترین مسابقات این هفته دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می روند، شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان که با 10 برد و 29 امتیاز صدرنشین هستند، تنها با یک امتیاز قهرمان نیم فصل می شوند.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در ایفاسرام اردکان هم با هشت برد و 23 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند و به دنبال حفظ دومی خود در نیم فصل اول هستند.

در آخرین دیدار این هفته شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است در سالن غدیر ارومیه مقابل شهرداری ارومیه به میدان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد مربیان سابق تیم ملی والیبال در لیگ

نبرد مربیان سابق تیم ملی والیبال در لیگ