مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-27پزشكي

مجوز گردشگری سلامت به 247 بیمارستان کشور / ظرفیت بالای ایران برای توریسم درمانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ظرفیت بالای نظام سلامت در پاسخگویی به نیازهای درمانی، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ظرفیت بالای نظام سلامت در پاسخگویی به نیازهای درمانی، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در نشست بررسی فرصت های گردشگری سلامت که صبح امروز در سالن امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد، مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه، روسای بیمارستان ها و دانشکده ها و نمایندگان بخش های خصوصی فعال در حوزه گردشگری سلامت به گفت و گو و تعامل و بررسی های چالش های این حوزه پرداختند.

دکتر علیرضا زالی - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این نشست با اشاره به اینکه هم اندیشی بخش های پرتوان خصوصی در حوزه سلامت با دانشگاه می تواند منجر به رشد این حوزه شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت های علمی، آموزشی، درمانی و گردشگری باید به عنوان بسته ای ویژه از سوی شرکت های ثبت شده و قانونی به گردشگران خارجی معرفی شود.

وی با تاکید بر اهمیت جذب گردشگران سلامت توضیح داد: تنوع خدمات، رقابت کشورهای همسایه، توسعه زیرساخت ها در کشورهای منطقه و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز گردشگری سلامت به 247 بیمارستان کشور / ظرفیت بالای ایران برای توریسم درمانی

مجوز گردشگری سلامت به 247 بیمارستان کشور / ظرفیت بالای ایران برای توریسم درمانی