مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-06اقتصادي

پل قوسی و آزادراه پیشکش؛ فکری به حال شکستگی شبکه آب یاسوج کنید+فیلم


معلوم نیست آیا دلیل شکستگی 5 و 6 باره لوله ها و اتصالات کهنه و یا به درد نخور بودن است یا پیمانکارانی که دردسری برای کار تمیز ندارند و باعث می شوند که علاوه بر هدرروی آب این مایع زندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ داستان هدرروی آب در معابر و خیابان های اصلی و فرعی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد داستان عجیب و غریبی شده که معلوم نیست باید چه تدبیری برای آن اندیشید.

کافی است شب سر بر بالین بگذارید و فردا صبح وارد کوچه و خیابان شوید تا با رودخانه ای از آب در معابر و خیابان ها مواجه گردید آبی که اکنون یک بطری یک و نیم لیتری آن گران تر از همین میزان بنزین است و آنگونه که کارشناسان و رسانه ها و مسئولان می گویند جنگ آینده بشر جنگ آب است و گویی در یاسوج از هم اکنون سر جنگ را با آب باز کرده ایم.

در هر قسمتی از شهر یاسوج از بلندترین نقطه در محمودآباد و معصوم آباد گرفته تا پایین ترین نقطه در شرف آباد و اکبرآباد شاهد همیشگی شکستگی لوله ها و هدررفت آب هستیم.

متاسفانه اوضاع و احوال آنجا بسیار بد می شود که آب و فاضلاب یک نقطه شکستگی را 5 الی 6 بار تعمیر می کند اما باز هم شاهد ماجرا در همان نقطه هستیم.

معلوم نیست آیا دلیل شکستگی 5 و 6 باره لوله ها و اتصالات کهنه و یا به درد نخور بودن است یا پیمانکارانی که دردسری برای کار تمیز ندارند و باعث می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل قوسی و آزادراه پیشکش؛ فکری به حال شکستگی شبکه آب یاسوج کنید+فیلم

پل قوسی و آزادراه پیشکش؛ فکری به حال شکستگی شبکه آب یاسوج کنید+فیلم