مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:312023-12-07اقتصادي

افزایش درآمدهای مالیاتی 1403 بیشتر از دو سال گذشته نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه امروز در نشست پرسش وپاسخ با دانشجویان که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، در پاسخ به افزایش مالیات در بودجه سال آینده اظهار کرد: مسئله مالیات در بودجه سال آینده با فضای رسانه ای متفاوت مواجه است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه افزایش درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده کمتر از دو سال گذشته خواهد بود، افزود: واقعیت این است که ترسی که جمعی در حال القای آن هستند درست نیست چرا که در این مورد موضوع اصلاً افزایش دریافت مالیات از مودیان نیست بلکه باتوجه به اتصال سامانه ها، راه های فرار مالیاتی بسته شده و درآمد مالیاتی افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: کاهش قیمت تولید مسکن در دستور کار دولت قرار دارد.

خاندوزی با اذعان به کم بودن سهم ایران از بازار کشورهای جبهه مقاومت گفت: این دغدغه نقطه ضعف درستی است که ما از این ظرفیت ها درست استفاده نمی کنیم به همین دلیل دیگران و رقبا از ما پیشی گرفته اند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی در کشور سوریه به وضعیت عادی بازنگشته است، ادامه داد: با فعال شدن بانک و بیمه های مشترک در بین دو کشور، زمینه فعالیت اقتصادی فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمدهای مالیاتی 1403 بیشتر از دو سال گذشته نیست

افزایش درآمدهای مالیاتی 1403 بیشتر از دو سال گذشته نیست