مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-07سياسي

لزوم توجه ویژه وزارت میراث فرهنگی به استان کرمان


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فضای مجازی بستری مناسب برای معرفی صنایع دستی است، گفت: وزارت میراث توجه ویژه ای به استان کرمان داشته باشد.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فضای مجازی بستری مناسب برای معرفی صنایع دستی است، گفت: وزارت میراث توجه ویژه ای به استان کرمان داشته باشد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی امروز 16 آذرماه در مراسم افتتاح خانه خلاق صنایع دستی در کرمان با اشاره به محدودیت های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: بعضی از محصولات استان کرمان شهره جهانی دارد لذا وزارتخانه میراث باید به صورت ویژه به استان کرمان توجه داشته باشد و تسهیلات تبصره 18 و بلاعوض برای رونق صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اختصاص دهد.

وی با تاکید بر انجام کارهای عملیاتی برای رونق اقتصادی صنایع دستی تصریح کرد: از بستر فضای مجازی برای معرفی محصولات و ظرفیت های گردشگری باید استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مشخص کردن بازارهای هدف و تولید محصولات طبق سلیقه آن بازارها تاکید کرد و افزود: باید نمایشگاه هایی در کشورهای هدف برپا کنیم.

وی با بیان این مطلب که اگر فروش اتفاق افتاد زنجیره تولید تکمیل می شود، تصریح کرد: در حوزه صادرات اگر بتوانید برنامه مشخصی را ارائه دهید ما نیز حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه وزارت میراث فرهنگی به استان کرمان

لزوم توجه ویژه وزارت میراث فرهنگی به استان کرمان