مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-12دانش

واکنش رییس دانشگاه تبریز به افزایش شهریه دانشجویان شبانه، مجبور شدیم


متأسفانه دانشگاه های ما وابسته به منابع دولتی هستند و اگر در گذشته منابع دانشگاهی به خوبی اداره می شد، ما مجبور نمی شدیم شهریه دانشجویان شبانه را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان  درخواست کاهش شهریه دانشجویان شبانه دانشگاه تبریز  در سامانه فارس من، عنوان کرده اند، افزایش ناگهانی شهریه دانشجویان شبانه در دانشگاه تبریز یک مسئله جدی است که نگرانی های فراوانی را در بین دانشجویان و خانواده های آن ها ایجاد کرده است.

با تاکید بر توانایی مالی خانواده ها، این افزایش بیش از حد، دسترسی به تحصیلات عالی را برای دانشجویان شبانه در دانشگاه تبریز دشوار می کند و ممکن است باعث از دست رفتن فرصت تحصیل برای بسیاری از افراد شود.

در این پویش نوشته است: افزایش ناگهانی و زیاد شهریه در دانشگاه تبریز، بسیاری از دانشجویان را با مشکلات مالی و اقتصادی بزرگی روبه رو کرده و ممکن است باعث از دست رفتن فرصت تحصیل برای آنان شود.

پیش از این افزایش، شهریه ثابت سال پیش در دانشگاه تبریز حدود هشت صد هزار تومان بود، اما در سال جاری به حدود دو میلیون تومان برای رشته های علوم انسانی و بیش از دو میلیون و ششصد هزار تومان برای سایر رشته ها افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دانشگاه تبریز به افزایش شهریه دانشجویان شبانه، مجبور شدیم

واکنش رییس دانشگاه تبریز به افزایش شهریه دانشجویان شبانه، مجبور شدیم