مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 04:052023-12-12ورزشي

واکنش بهتری به اعزام تیم MMA آیمف به بحرین: این رشته ورزشی اسراییلی است!


رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: مقر رشته MMA آیمف در کشور انگلیس است و این رشته کاملا اسراییلی را ما دو سال است که تعلیق کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته(سه شنبه) خبری در یکی از رسانه های داخلی منتشر شد که ظاهرا یک رویدادی با نام چهاردهمین دوره مسابقات آسیایی IMMAF در رده های سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان به میزبانی بحرین در حال پیگیری است که یک تیم با نام MMA آیمف ایران در این رقابت ها غیر قانونی و بدون دریافت مجوز شورای برون مرزی حضور پیدا کرده است! یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت تیم MMA آیمف زیر مجموعه فدراسیون ورزش های رزمی است؟، گفت: ما دو سال پیش به وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارت اعلام کردیم که این رشته از سوی فدراسیون ما تعلیق است و هیچ گونه ارتباطی به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ندارد.

بازهم اعلام میکنیم که این رشته را به هیچ عنوان به رسمیت نمی شناسیم.

بارها به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم که مقر این رشته MMA آیمف در کشور انگلیس است و این رشته کاملا اسراییلی است! وی در پاسخ به این سوال که پس این رشته چگونه بدون دریافت شورای برون مرزی به مسابقات اعزام شده است، گفت: اعزام این رشته بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بهتری به اعزام تیم MMA آیمف به بحرین: این رشته ورزشی اسراییلی است!

واکنش بهتری به اعزام تیم MMA آیمف به بحرین: این رشته ورزشی اسراییلی است!