مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-02دانش

پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان حق انتخاب رشته در کنکور را ندارند


همزمان با آغاز ثبت نام در کنکور 1403، داوطلبانی که نوع آزمون خود را متقاضی شـرکت در آزمون سراسری و آزمون دانشگاه فرهنگیان می باشم انتخاب می کنند، - همزمان با آغاز ثبت نام در کنکور 1403، داوطلبانی که نوع آزمون خود را "متقاضی شـرکت در آزمون سراسری و آزمون دانشگاه فرهنگیان می باشم" انتخاب می کنند، در صورت قبولی نهایی حق انتخاب رشته در آزمون را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و آزمون رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در سال 1403 تا امروز شنبه 11 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

نوبت اول آزمون سراسری و آزمون متقاضیان رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

سه گروه از داوطلبان دانشگاه فرهنگیان گروه اول: داوطلبانی که نوع آزمون خود را فقط متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان می باشم انتخاب می کنند.

این گروه در صورت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو - معلم، حق انتخاب رشته در رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1403 را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان حق انتخاب رشته در کنکور را ندارند

پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان حق انتخاب رشته در کنکور را ندارند