مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-10اجتماعي

اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس استان کردستان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: طرح جامع پیشگیری از خشونت با هدف کاهش خشونت در میان دانش آموزان با همکاری سمن های فعال حوزه آسیب های اجتماعی در مدارس استان اجرا شد.

- بهادر اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس کردستان، اظهار کرد: این طرح که به صورت پایلوت برای 350 دانش آموز متوسطه اول مدرسه مستوره کردستانی سنندج برگزار شد مشتمل بر توزیع صبحانه گرم در میان دانش آموزان، برگزاری مسابقه نقاشی و ایده نویسی و برگزاری 12 کارگاه آموزشی بود.

  اسدی افزود: این طرح با حضور 13 نفر از مربیان و کارشناسان حوزه اجتماعی برگزار شد و موارد مهمی در خصوص پیشگیری از خشونت برای دانش آموزان توضیح داده شد.

  وی با اشاره به اینکه قبل از شروع کلاس ها از دانش آموزان با غذای گرم و سالم پذیرایی شد، اظهار کرد: در کارگاه های برگزار شده انواع خشونت جسمی و کلامی، مصادیق، نشانه ها و اثرات آنها، راه های پیشگیری و مقابله با خشونت و آثار فیزیکی، روحی، فکری و معنوی خشم برای دانش آموزان تشریح شد.

   اسدی اضافه کرد: در ادامه مسابقه نقاشی و ایده نویسی برای دانش آموزان برگزار و از آنها خواسته شد تا نقاشی ها و ایده های خود را در رابطه با کاهش خشونت بنویسند و در پایان به نفرات برتر جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس استان کردستان

اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس استان کردستان