مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-17سياسي

برنامه های ویژه ناشنوایان در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود


برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ناشنوایان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود.

- حمیده میرزازاده، رییس کتابخانه مرکزی سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم زمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، ویژه برنامه آشتی با خدا در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود.

وی بیان کرد: به به همت کتابخانه مرکزی سمنان، ویژه برنامه آشتی با خدا در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود.

میرزازاده ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی اکرم (س) گفت: ویژه برنامه آشتی با خدا به صورت هفتگی و پنجشنبه های هر هفته در نمازخانه کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود.

رییس کتابخانه مرکزی سمنان گفت: این برنامه با همکاری کانون ناشنوایان استان و با حضور اعضای بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی و هم زمان با اذان مغرب و عشاء در نمازخانه کتابخانه مرکزی آغاز می شود و تا پایان نماز جماعت ادامه دارد.

وی افزود: پس از اقامه نماز جماعت، اعضای کتابخانه به یادگیری احکام و مسائل شرعی می پردازند.

میرزازاده با اشاره به اینکه تمام سخنرانی ها و احکام در این روز توسط متخصص زبان اشاره برای ناشنوایان بیان می شود، اظهار کرد: رسالت کتابخانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ویژه ناشنوایان در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود

برنامه های ویژه ناشنوایان در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود