مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-05سياسي

دانشجویان نسل جدید، مطالبه گر و آرمان خواه هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که دانشجویان نسل جدید، مطالبه گرتر و آرمان خواه تر هستند، گفت: دغدغه های دانشجویان دهه های گذشته، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که دانشجویان نسل جدید، مطالبه گرتر و آرمان خواه تر هستند، گفت: دغدغه های دانشجویان دهه های گذشته، عینی تر، ملموس تر و واقعی تری بودند و موضوعات و مسائل را صبورانه دنبال می کردند اما دانشجویان امروزی صبر و حوصله شان کمتر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، سه شنبه، 14 آذر ماه، در نشست صمیمی تشکل های دانشجویی، اظهار کرد: سواد و اطلاعات دانشجویان فعلی نسبت به دانشجویان نسل های گذشته گسترده تر شده و مسائل را عمیق تر می بینند.

وی افزود: دانشجویان جدید، نسلی ماهرتر، فناورانه تر و عملگراتر هستند و مجهز به مهارت های بروزی هستند که برای نسل های قبلی هدف و آرزو بودند.

وی ادامه داد: دانشجویان امروزی تاحدودی مستقل تر از وابستگی های فکری به دیگران از جمله خانواده هستند و حتی امروز خانواده وابستگی فکری به فرزند دانشجوی خود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با بیان این که تشکل های دانشجویی و دانشجویان نسبت به فضای جامعه و دانشگاه دغدغه مندتر، حساس تر و پیگیرتر باشند، گفت: در مطالبه گری ها، صبر و سعه صدر بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نسل جدید، مطالبه گر و آرمان خواه هستند

دانشجویان نسل جدید، مطالبه گر و آرمان خواه هستند