مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-26سياسي

راه اندازی آزمایشگاه نمونه سازی و ساخت اینترنت اشیاء در پارک فناوری دانشگاه تهران


توافق نامه همکاری سرمایه گذاری مشترک جهت راه اندازی «آزمایشگاه نمونه سازی و ساخت اینترنت اشیاء» بین معاونت علمی ریاست جمهوری و مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران امضا شد.

- توافق نامه همکاری سرمایه گذاری مشترک جهت راه اندازی آزمایشگاه نمونه سازی و ساخت اینترنت اشیاء بین معاونت علمی ریاست جمهوری و مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از این توافق نامه که به امضای شقایق حق جوی جوانمرد، رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی به نمایندگی از معاونت علمی و وحید شاه منصوری، رییس مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران به نمایندگی از این مرکز رسید، پاسخگویی اثربخش به نیازهای فناورانه در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش عمق بومی سازی در توسعه و تولید زیرساخت های حیاتی و گلوگاهی لایه دسترسی شبکه، غلبه بر محدودیت های تحریمی، امنیت و صیانت از داده ها و اطلاعات، ایجاد زمینه های استقلال و اقتدار در توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین رونق کسب وکارهای مرتبط در سطح ملی عنوان شده است.

تجهیز محل مورد موافقت طرفین در قالب آزمایشگاه ساخت، آزمایشگاه ارتباطات نسل پنجم و اینترنت اشیاء به مساحت 350 متر مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، سرمایه گذاری هر یک از طرفین تا سقف 100 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه نمونه سازی و ساخت اینترنت اشیاء در پارک فناوری دانشگاه تهران

راه اندازی آزمایشگاه نمونه سازی و ساخت اینترنت اشیاء در پارک فناوری دانشگاه تهران