مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:212023-12-18اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت پروژه 288 واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت


ابراهیم امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جیرفت از ساخت یکهزار و 168 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در جنوب استان سخن گفت و اظهار داشت: در شهرستان جیرفت به دلیل محدودیت زمین، پروژه‍ های نهضت ملی مسکن به صورت آپارتمانی ساخته می شوند.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب استان کرمان گفت: در شهرستان جیرفت برای تمامی افرادی که در نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده و وجه واریز کرده اند، ساخت آپارتمان آنها شروع شده است.

وی با اشاره به پروژه 288 واحدی نهضت ملی مسکن شهر جیرفت و مطالبات مردمی در این زمینه خاطر نشان کرد: در اوایل طرح با توجه به تاکیدات دولت مبنی بر استفاده از تمامی پتانسیل ها برای ساخت مسکن، بخشی از کارها به ارگان و سازمان های دیگر به عنوان کارگزار سپرده شد و این پروژه نیز از همان طرح ها بود که به ستاد اجرایی فرمان امام سپرده شد.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب استان کرمان افزود: این پروژه در طرح اولیه خود 9 بلوک و 288 واحد است که پیمانکار آن را به کارگزار سپرده بود اما با اخلافات بین پیمانکار و کارگزار متاسفانه به کندی پیش رفته و موجبات نارضایتی اداره کل راه وشهرسازی جنوب و مردم را فراهم کرده است، با پیگیری اداره کل جلسات متعدد اولیه برای تحویل کارگاه را برگزار و پیمانکار جدید این پروژه نیز تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پروژه 288 واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت

تشریح آخرین وضعیت پروژه 288 واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت