مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-23بين الملل

آموزش «کتاب Eight» تألیف جهاد دانشگاهی قزوین در برخی کشورهای همسایه


رییس جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: در سال جاری با رایزنی های صورت گرفته کتاب eight به تألیف جهاد دانشگاهی استان قزوین در3 کشور پاکستان، عمان و عراق آموزش داده خواهد شد.

- آموزش کتاب Eight تألیف جهاد دانشگاهی قزوین در برخی کشورهای همسایه ایسنا/قزوین رییس جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: در سال جاری با رایزنی های صورت گرفته کتاب eight به تألیف جهاد دانشگاهی استان قزوین در3 کشور پاکستان، عمان و عراق آموزش داده خواهد شد.

فرشاد پیله چی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند تألیف کتاب های زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی قزوین، اظهار کرد: نیروهای جهادگر معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین در سال 1392 پروژه Eight را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا فعالیت پژوهشی و مطالعات لازم صورت گرفت و تدابیر لازم اندیشیده و در نهایت تدوین کتب آموزش زبان انگلیسی توسط جهادگران جهاددانشگاهی آغاز شد.

پیله چی با اشاره به اینکه در محتوای کتاب Eight به تمامی فرهنگ ها پرداخته شده است، تصریح کرد: این که ما کتاب Eight را کتابی بومی می دانیم؛ به معنی ایرانیزه بودن آن نیست، بلکه منظور از کلمه بومی نوشته شدن کتاب به دست جوانان ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب Eight بر مبنای پروتکل های جهانی و در سطح بین المللی تدوین شده و می توان گفت غنی ترین کتاب بومی آموزش زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «کتاب Eight» تألیف جهاد دانشگاهی قزوین در برخی کشورهای همسایه

آموزش «کتاب Eight» تألیف جهاد دانشگاهی قزوین در برخی کشورهای همسایه