مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-24سياسي

خزعلی: نگفتم طلبه ها بازیگر شوند؛ شیطنت کردند!


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ـ در گفت و گو با برنامه «و اما امروز» شبکه آموزش درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری که در چند روز گذشته حاشیه برانگیز شد، - انسیه خزعلی ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ـ در گفت و گو با برنامه و اما امروز شبکه آموزش درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری که در چند روز گذشته حاشیه برانگیز شد، توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خزعلی ابتدا در پاسخ به اینکه سخنانش درباره طلبه های بازیگر یک ایده صرف بوده است یا برایش برنامه ریزی داشته اند؟ بیان کرد: این بحث نه ایده بود و نه برنامه ریزی برایش انجام شده است.

یک پیشنهادی در یک جمع خصوصی از (طرف خانم های طلبه) مطرح کردند که توانمندی هایی دارند و کارهایی هم کرده اند؛ فیلمنامه نوشته اند و می توانند در زمینه فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر فعالیت کنند؛ نه اینکه بازیگر شوند چون بعضی تعبیر کردند که خانم های طلبه می خواهند، بازیگر شوند.

او اضافه کرد: بحث، کمک در تربیت بازیگر بود.

ما هم مثل همه نشست هایی که با جوانان داریم، وظیفه مان این است که از توانمندی ها و استعدادهایی که جوان ها دارند استقبال کنیم و گفتیم ما در حد توانمان کمک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: نگفتم طلبه ها بازیگر شوند؛ شیطنت کردند!

خزعلی: نگفتم طلبه ها بازیگر شوند؛ شیطنت کردند!