مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-12دانش

پیگیر راه اندازی دوره دکتری «چشم» در همدان هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر پیگیر راه اندازی دوره PHD «چشم» هستیم که با فعال شدن این رشته مقطع دوره دستیاری دانشگاه علوم پزشکی همدان تکمیل می شود.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر پیگیر راه اندازی دوره PHD چشم هستیم که با فعال شدن این رشته مقطع دوره دستیاری دانشگاه علوم پزشکی همدان تکمیل می شود.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان از سال 1351 به صورت مشترک با دانشگاه بوعلی سینا که زیرنظر وزرات علوم است، شروع به پذیرش دانشجو کرد و از سال 1368 این دو دانشگاه از یکدیگر جدا شدند و هر کدام مستقل فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی همدان در کشور جایگاه خوبی دارد و بیش از 14 هزار نفر کارمند تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند.

مجذوبی با بیان اینکه 11 دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی همدان دایر است، اضافه کرد: نزدیک به 110 رشته مقطع در دانشگاه علوم پزشکی همدان آموزش داده می شود که از این تعداد، بیش از 90 رشته مقطع مختص رشته های تحصیلات تکمیلی، دکتری و دستیاری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیگیر راه اندازی دوره PHD چشم هستیم که با فعال شدن این رشته مقطع دوره دستیاری دانشگاه علوم پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر راه اندازی دوره دکتری «چشم» در همدان هستیم

پیگیر راه اندازی دوره دکتری «چشم» در همدان هستیم