مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-18اجتماعي

70 دانش آموز کرمانشاهی مُرشد می شوند


به گفته دبیر هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه، طرح تربیت مرشد دانش آموز در کرمانشاه آغاز شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته دبیر هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه، طرح تربیت "مرشد دانش آموز" در کرمانشاه آغاز شده است.

حبیب سفالیان زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح کشوری تربیت مرشد دانش آموز، اظهارکرد: با توجه به تفاهم نامه ای که بین فدراسیون ورزش زورخانه ای و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده، این طرح با عنوان طرح شهید طوقانی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح ابتدا به صورت پایلوت در 6 استان کشور اجرایی شد که طی آن هزار دانش آموز دوره های مرشدی را پشت سر گذاشتند.

دبیر هیات ورزش زوخانه ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه اضافه کرد: در کرمانشاه نیز باتوجه به قدمت و پیشینه ورزش زورخانه ای، از چند ماه پیش اجرای این طرح با همکاری آموزش و پرورش آغاز شد.

وی تصریح کرد: در این راستا آموزش و پرورش طی فراخوانی از دانش آموزان علاقمند درخواست که در این طرح شرکت کنند که در نهایت حدود 70 دانش آموز ثبت نام کردند.

سفالیان زاده خاطرنشان کرد: با معرفی این دانش آموزان به هیات ورزش زورخانه ای، دوره های آموزشی را برای آنها در محل زورخانه امیرالمومنین(ع) به صورت سه جلسه در هفته با مدرسی مرشدین استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 دانش آموز کرمانشاهی مُرشد می شوند

70 دانش آموز کرمانشاهی مُرشد می شوند