مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-12سياسي

نایینی: حماسه نهم دی در مقابل فتنه جهانی و آمریکایی ـ صهیونیستی علیه ملت ایران بود


رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی در مقابل فتنه جهانی و آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت ایران بود و مردم و رهبری نقش مهمی در خنثی سازی این فتنه و شکست آن در مقیاس جهانی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دومین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور علی محمد نایینی رییس ستاد مرکزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

نایینی در این جلسه ضمن اشاره به اهداف، راهبردها و سیاست های کلان برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: این حماسه در زمان خود رویدادی بی بدیل و منحصر به فرد بود و همه ویژگی ها و مختصات یک رویداد بزرگ تاریخی را در برداشت.

رییس ستاد مرکزی حماسه بزرگداشت 9دی گفت: روز نهم دی سال 1388، یک اقدام تعیین کننده و تاریخ ساز بود که حاوی درس های فراوان برای امروز و آینده ملت و نظام ایران است.

وی افزود: در فتنه سال 88، دشمن تمامی داشته ها و ظرفیت های خود را برای تغییر و براندازی نظام به صحنه آورد و با یک واکنش و اقدام عاشورایی مواجه شد که تمام محاسبات دشمن را برهم زد و مردم، کشور را از یک بحران پیچیده عبور دادند و بار دیگر، حماسه ای عظیم خلق شد و قدرت ملت و نظام ایران به نمایش گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایینی: حماسه نهم دی در مقابل فتنه جهانی و آمریکایی ـ صهیونیستی علیه ملت ایران بود

نایینی: حماسه نهم دی در مقابل فتنه جهانی و آمریکایی ـ صهیونیستی علیه ملت ایران بود