مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-12سياسي

قادری: تلاش دولت انطباق لایحه بودجه با سیاست های کلی برنامه هفتم بوده است


یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تلاش دولت برای کاهش کسری تراز عملیات، سرمایه ای و مالی و بهبود این ترازها کمک می کند که مسیری منطقی را در بودجه داشته باشیم.

- یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تلاش دولت برای کاهش کسری تراز عملیات، سرمایه ای و مالی و بهبود این ترازها کمک می کند که مسیری منطقی را در بودجه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر قادری در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1403 کل کشور در موافقت با کلیات لایحه بودجه گفت: امروز در شرایطی هستیم که هم با تورم و هم با تحریم ها و محدودیت های موجود مواجهیم و در طول سالیان گذشته با فشار ناشی از تحریم ها، کرونا و خشکسالی و همچنین در دهه 90 با رشد منفی یا رشد صفر اقتصادی روبرو بودیم و باید به گونه ای عمل کنیم که بی ثباتی هایی که در کشور وجود داشت، دوباره تکرار نشود.

نماینده مردم شیراز عنوان کرد: رشد 18 درصدی که در درآمدها پیش بینی شده است به معنای یک بودجه انقباضی است و در شرایط تورمی موجود، جهت گیری درستی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که شاید دیگر رشد بیشتر از 50 درصدی مالیات ها امکان پذیر نباشد و اگر بخواهیم بیشتر از این عدد مالیات ها را اضافه کنیم در شرایط رک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: تلاش دولت انطباق لایحه بودجه با سیاست های کلی برنامه هفتم بوده است

قادری: تلاش دولت انطباق لایحه بودجه با سیاست های کلی برنامه هفتم بوده است