مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-29فرهنگي

امضای تفاهم نامه بین استانداری یزد و سازمان امور سینمایی کشور


تفاهم نامه ای بین استانداری یزد و سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع گسترش و توسعه برنامه های این حوزه به امضاء رسید.

- ایسنا/یزد تفاهم نامه ای بین استانداری یزد و سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع گسترش و توسعه برنامه های این حوزه به امضاء رسید.

محمد خزاعی در جریان سفر یک روزه خود به استان یزد تفاهم نامه ای را با هدف ارتقا و تعالی هنر سینما و تصویر، برنامه ها و فعالیت های سینمایی، سمعی و بصری در استان، به همراه مهران فاطمی استاندار یزد به امضا رساند.

این تفاهم نامه به منظور گسترش و توسعه برنامه ها و فعالیت ها و ایجاد زیرساخت های سینمایی و بهره گیری از قابلیت ها، امکانات و ظرفیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی استان ها را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارتقا و تعالی هنر فاخر سینما و تصویر و غنی سازی جریان تولید سینمایی ایران بر اساس اولویت های سند تحول دولت مردمی و سند تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از تولیدات و آموزش های سینمایی در استانها و شهرستانها و همچنین ایجاد فرصت مناسب برای هنرمندان و جوانان علاقه مند و مستعد در استانها و شهرستانها برای شکوفایی استعدادها و ظهور توانمندی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین استانداری یزد و سازمان امور سینمایی کشور

امضای تفاهم نامه بین استانداری یزد و سازمان امور سینمایی کشور