مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-13فناوري

انجام 13 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در زنجان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از انجام بیش از 13 کیلومتر حفاری ظرف یک هفته برای گسترش فیبر نوری در شهر زنجان خبر داد.

- حامد سرایی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس با بیان این که در شهر زنجان به دلیل حجم بالای آسفالت ریزی خیابان ها از سال گذشته، نگرانی از سوی شهرداری برای همکاری با شرکت آسیاتک برای حفاری معابر وجود دارد، اظهار داشت: در توسعه فیبر نوری شهر زنجان تلاش داریم طراحی شبکه به گونه ای انجام پذیرد که علاوه بر رعایت حتی المقدور ملاحظات شهرداری بابت کمترین حفاری در خیابان های تازه آسفالت شده، با این حال پوشش کامل و مطلوب همه شهر برای دسترسی پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری تأمین شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: از این رو طی چند جلسه فنی پیرامون این موضوع، سعی بر ایجاد طراحی متعادل و مورد توافق طرفین همزمان با تأکید بر تسریع اجرای طرح بوده است.

وی با اشاره به گستره طرح برای حفاری حدود 330 کیلومتر در سطح شهر زنجان و حجم سرمایه گذاری حدود 500 میلیارد تومانی برای آن گفت: با این حال، ناچار به انجام برخی حفاری ها در برخی معابر به رغم آسفالت تازه آنها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 13 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در زنجان

انجام 13 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در زنجان