مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:012023-11-22اقتصادي

افزایش قیمت مواد اولیه؛ مهم ترین چالش صنایع دستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ویدا توحدی، مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: مهر اصالت، گونه ای از اعطای استاندارد کیفیت و مرغوبیت به محصول صنایع دستی است که مصرف کننده را نسبت به کیفیت و قیمت محصول مطمئن و هوشیار می کند و مانع نگرانی وی بابت تقلب یا عدم کیفیت می شود.

وی افزود: مهر اصالت سبب شده است تا آثار هنرمندان صنایع دستی در بخش های بسته بندی، طراحی و خلاقیت کیفیت بالایی پیدا کنند.

توحدی گفت: ساختار جدید برگزاری برنامه مهر اصالت ملی مطابق با مناطق استانی بوده که هدف آن تمرکززدایی از ستاد مرکزی است تا توان کارشناسی و داوری تخصصی در این مناطق افزایش پیدا کند.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: این برنامه که به واسطه ترکیب استانداردهای مهر اصالت بین المللی و تجربیات متخصصان و کارشناسان داخلی قوام یافته، توسط داوران تخصصی که برای حوزه خاص صنایع دستی ایران آموزش دیده اند، انجام می شود.

وی گفت: برنامه مهر اصالت ملی که برای تبیین داوری معیارهای خاص صنایع دستی و مقدمه ای برای آمادگی در برنامه مهر اصالت بین المللی شورای جهانی صنایع دستی برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت مواد اولیه؛ مهم ترین چالش صنایع دستی

افزایش قیمت مواد اولیه؛ مهم ترین چالش صنایع دستی