مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:412023-12-09اقتصادي

گاز 700 ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دردسر خوش نشینی و خانه های دوم به موضوع انرژی باز شد، ماجرا از این بود که ماموران شرکت گاز طی پایش های انجام شده با ویلاهایی مواجه شدند که خالی از سکنه بودند اما مصرف گاز داشتند، دلیلش هم روشن ماندن استخرها و سایر مصارف بود.

درست روزهایی که سرمای هوا زمستانی شده و برخی از هموطنان ما با افت فشار گاز مواجه و حتی از گرما محروم می شوند برخی برای استراحت چند روزه در طول سال مصرف شان چندین برابر مردمی است که سکونت کامل دارند.

سروصدای فیش های میلیونی گاز در تریبون نماز جمعه هم اعلام شد؛ به طوری که آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: قرآن کسانی را که اسراف، ریخت و پاش، مصرف های گزاف و بیهوده دارند را اخوان الشیاطین معرفی می کند، مثلا در این فصل عده ای بیش از اندازه مصرف گاز دارند به طوری که قبض یک ویلا در استان در طول یک ماه 50 میلیون تومان صادر شده؛ درحالی که مسوولان امر نباید فقط به دریافت جریمه اکتفا کنند، چون گاز خانه دیگران محدود شده، باید در کنار جریمه گازش قطع شود، یک رویه بد در کشور ما این است که می خواهیم با جریمه ساماندهی کنیم.

قاسم مایلی رستمی در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کار پایش ویلاهای خالی از سکنه حدود 10 روزی در استان مازندران شروع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 700 ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد

گاز 700 ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد